بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» روش های عکاسی زیبا از خانم ها

روش های عکاسی زیبا از خانم ها , به چه روش هایی می توان از خانم ها عکس های قشنگی گرفت؟ : گرفتن عکس زیبا وقشنگ از خانم ها به این بستگی دارد که ان عکاستا چه حد خانم ها را می شناسد.ودر مورد انها اطلاع دارد.برای یک عکاس بسیار ضروری است که موضوع عکاسی خود را بفهمد.می شما می خواهید عکس بگیرید باید ان سوژه را به خوبی بشناسید زیرا این شناخت تاثیر زیادی روی عکس شما خواهد داشت .وخانم ها نیز با روحیات خاص خود از این قاعده مستثنی نیستند.

عکاسی زیبا از خانم ها

معمولا بیشتر خان ها جزء افرادی هستند که بیش از همه به نقاط ضعف خود توجه دارند.من خود یک عکاسی هستم که بیشتر از هزار خانم عکس گرفته ام وکاملا این موضوع را به خوبی تجربه کرده ام.به طوری که حتی ان دسته از خانم ها هم که مانکن هستند در درون خود فکر می کنند که چاق هستند.پس باید هنگام عکاسی از خان ها دقت وحوصله ی زیادی را به خرج دهید.وبسیار زحمت بکشید.

بعد از سال ها ما موفق شدیم که بیشتر خانم ها را از کار خود راضی سازیم زیرا ما دیگر بعد از مدت ها متوجه شده بودیم که انها چه توقعی دارندواز یک عکاس چه می خواهند.اما بعد از بیست سال نسل عوض شد ویک نسل کاملا جدید پا به عرصه گذاشت که تفاوت های زیادی با نسل گذشته دارد انها بیشتر دوست دارند که مانند یک مدل کامل وبی عیب ونقص در عکس ها ظاهر شوند واین تفکر را هم با خود دارند که این کار هرگز امکان پذیر نیست.

ولی یک فرق بزرگی بین خانم های نسل گذشته وامروزی وجود دارد وان هم این است که خانم های گذشته دوست داشتن که در عکس خودشان باشند.ولی خانم های امروزی علاقه مند هستند که در عکس بسیار متفاوت ظاهر شوند.ولی این که همه ی خانم ها از عکس خودشون متنفر هستند زیاد فرق نکرده وهنوز هم خانم ها از عکس خود خوششان نمی اید.ولی امروزه کاری که بیشتر دختران جوان معمولا مشغول انجام ان هستند این است که مدام لباس های جدید می پوشند واز خود ودوستانشان عکس می گیرند وان را در صفحه ی اجتماعی خود قرار می دهند.واین موضوع نشان دهنده ی ان است که اعتماد به نفس انها نسبت به نسل پیش از خود بالاتر رفته است.

آتلیه عکاسی عروس

درست است که بیشتر افرادی که بالاتر از سی سال سن دارند با خود فکر می کنند که زیاد خوش عکس نیستند و در صورتی هم که در عکس خوب به نظر نیایند فکر می کنند که همیشه در عکس ها اینگونه هستندوبنابراین دوست ندارند زیاد از خود عکس بگیرند. ولی این فکر غلطی است ویک عکاس می تواند با یک نور پردازی مناسب ونیز با کمی ارایش و دقت بیشتراز هر کسی عکس های قشنگ وبسیار فوق العاده ای را بگیرد.

بنابراین با توجه به نکات ذکر شده ما در اینجا سعی می کنیم که یک سری نکاتی را در اختیار شما قرار دهیم که شما عزیزان بتوانید با استفاده از انها و کمی دقت در کار خود عکس های بسیار فوق العاده ای را از خانم ها تهیه کنید وهم انها وهم خودتان از کارتان لذت ببرید.

آتلیه های  عکاسی عروس را بشناسید : آتلیه عکاسی عروس

شما باید بیشتر از اینکه برای عکس وقت می گذارید برای سوژه ی عکاسی خود وقت بگذارید اغلب خانم ها برای اینکه عکس های قشنگی از انها گرفته شود نیاز به اعتماد به نفس بالا دارند پس یک عکاس باید سعی کند که با اویک رابطه ی درست برقرار کند وحس اعتماد به نفس او را بالا ببرد واعتماد او را به عنوان یک عکاس به دست اورد.

در عکاسی از خانم ها معولا ۱۰ درصد از کار تکنیک و ۹۰ درصد از ان مربوط به روان شناسی انها می باشد و شما باید به این نکته کاملا دقت کنید که حالت های انها واقعی باشد .در صورتی که انها اظهار می کنند که ازدندان ها ویا موها ویا چشم های خود خوششان نمی اید .شما باید دقت کنید که یک عیب کوچک این چنینی چقدر برای انها مهم است .و انها در عکس نیز به ان دقت زیادی را خواهند کرد بنابراین تلاش کنید که هنگام عکاسی ویا زمان روتوش رضایت انها رابه نحوی جلب کنید .مثلا من معمولا به خانم ها می گوییم وای چه دندون های قشنگی ویا چقدر موهای زیبایی دارید .

اغلب خانم ها از نقاط قوت خود سخن به میان نمی اورندونمی گویند که چه عضوی از صورت خود را زیبا می دانند.وبیشتر به نقاط ضعف خود دقت دارند ودر مورد ان حرف می زنند ودر صورتی که شما بتوانید نقاط قوت وزیبایی های انها را با انها یاداور شوید می توانید اعتماد به نفس انها را بالا ببرید.

اگر دقت کرده باشید من تا به حال در مورد فنون عکاسی فعلا چیزی نگفته ام.وعلت ان هم این است که می خواهم به شما بگویم که چقدر اهمیت دارد که شما سوژه ی عکاسی خود را به خوبی بشناسید.وقتی که سوژه ی خود را به خوبی شناختید دیگر وقت ان رسیده است که عکس بگیرید.

سعی کنید یک لباس ویا روانداز ویا یک روپوشویا یک روسری را تن سوژه بکنید که کمی اورا لاغرتر جلوه بدهد.در صورتی که انها می خواهند در عکس به صورت نشسته باشند پس یک تاپ تنگ نمی تواند برای انها لباس مناسبی باشد ولاغری وچاقی اونیز مهم نیست فقط تلاش کنید که از یک روسری ویا یک ژاکت استفاده کرده وبازوها را پوشش دهید تا بیشتر توجه به سمت صورت اوجلب شود.

بیشتر بخوانید : آتلیه عکاسی

در بین پیراهن ها پیراهنی که دارای یقه ی هفت است بیشتر برای گرفتن عکس مناسب است زیرا موجب خواهد شد که کردن فرد بلند وکشیده تر به نظر اید وان فرد لاغر دیده شود.

لباسی مانند یک پیراهن سفید که از روی ان یک کت ویا رواندازی به تن باشد می تواند می تواند بازتاب مناسبی بر چهره داشته باشد .اما بر عکس بر تن داشتن یک لباس مشکی تاثیر منفی گذاشته وان فرد را پیرتر از سن واقعی خود نشان خواهد داد.سعی کنید در تمام مراحل عکاسی طوری عمل کنید که انگار دارید از یک مانکن عکس می گیرید.این کار شما انها را هیجان زده خواهد کرد وتلاش کنید از صحنه های قشنگی که استفاده می کنید با انها صحبت کنید وبا دعوت انها به یک چای ویا یک قهوه فرصت استراحت را با انها بدهید تا انها به خوبی احساس ارامش کنند سعی کنید که باهم همکاری کنید تا یک عکس بسیار زیبایی را تهیه کنید .

در عکاسی جایگیری مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است شما می توانی برای تمرین از یک دوست خود کمک بگیرید ومرتب در اطراف او بچرخید وتلاش کنید که بهترین موقعیت را پیدا کنید.هی دست ها وبازوهای خود را حرکت بدهید تا ببینید در کدام موقیت می توانی عکس خوبی را بگیرید ودر صورتی که بتوانید کاری بکنید که نگاه انها به سمت بالا معطوف شود می تواند تاثیر فوق العاده ای را در خلق اثر شما داشته باشد.تنها مدل های بسیار زیبا وجذاب هنگامی که رو به پایین نگاه می کنند می توانند خوب به نظر ایند وگر نه این حالت نمی تواند برای بقیه افراد مناسب باشد.

مطالعه کنید : عکس عروس  , عکس داماد

در صورتی که ان خانم که شما مشغول عکس گرفتن از او هستید چاق است پس باید شما تلاش کنید که از اوزیاد عکس تمام قدی نگیرید زیرا بعدا او ان عکس را اصلا دوست نخواهد داشت شما می توانید از سر وشانه ی او در حالی که روی زمین دراز کشیده است عکس بگیرید .وبرای ایجاد تنوع می توانید از او بخواهید که مرتب لباس های خود را عوض کندویا جای خود را تغییر دهد.

از سوژه ی عکاسی خود در خواست کنید یا به سمت جلو متمایل شود ویا راست و صاف بایستد در این حالت ها او آرامتر به نظر خواهد رسید. آرزو مندیم که نکات ذکر شده برای شما مفید واقع شود وشما بتوانید با استفاده از انها عکس های فوق العاده ای را از خانم های با شخصیت تهیه کنید.

 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده