بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» بسته بندی لوستر برای اسباب کشی در جابجایی

بسته بندی لوستر برای اسباب کشی در جابجایی

 

بسته بندی لوستر برای اسباب کشی در جابجایی : در جابجایی بسته بندی لامپ کار بسیار آسان و ساده ای است . برای یک جابجایی ایمن تنها کافی است که چند قاعده ایمنی را رعایت و تمامی منابع شکننده و حساس نور را دنبال کنید , با رعایت تمامی این اصول وسایلی که به منزل جدید حمل کرده اید کاملا سالم به مقصد خواهد رسید . جدا از شکنندگی , نکته دیگری برای بسته بندی لامپ برای اسباب کشی وجود درارد که چراغ های رومیزی , چراغ های خانه و لوستر ها از شکل عجیب و نامنظم تشکیل شده است , بنابر این برای یک بسته بندی دقیق و ایمن نیاز به توجه بیشتر خواهید داشت .

بسته بندی لوستر برای اسباب کشی

جهت بسته بندی اصولی و استاندارد انواع لوستر با شرکت باربری و اتوبار آسمان بار تهران بزرگ تماس بگیرید

چگونگی بسته بندی لامپ برای جابجایی

برای این که تمامی لامپ ها و وسایلی نظیر آن ( لوستر , چراغ میزی ) بدون هیچ گونه صدمه ای در هنگام جابجایی به خانه جدید انتقال یابد , باید کار بسته بندی را به خوبی انجام دهید .

در هنگام بسته بندی لامپ ها تمامی موارد زیر را گام به گام دنبال و انجام دهید .

استفاده از جعبه اصلی برای بسته بندی لامپ

اگر جعبه اصلی لامپ را نگه داشته اید بهترین کار استفاده از جعبه ی خود لامپ است در این صورت نیمی از کار بسته بندی را انجام دا ده اید . ولی اگر هنگام خریداری لامپ ها جعبه های آن را دور انداخته اید , باید جعبه های مقوایی هم اندازه لامپ ها به ویژه چراغ های رومیزی و آباژور متناسب هستند , پیدا کنید . برای انتخاب جعبع و کارتن مناسب لامپ های خود کاملا دست شما باز است ولی بهتر است که ترفند ها را انجام دهید , برای انتخاب کارتن و جعبه مناسب اتمپ های خود بهتر است که لامپ های خود را اندازه گیری کنید و کارتن متناسب با لامپ خود را از شرکت های باربری و اتوبار محلی خود خریداری کنید و اطمینان داشته باشید که تمامی لامپ های شما با هر شکل و اندازه در داخل جعبه قرار می گیرد .

برای بسته بندی لامپ ها بهترین کاغذ , کاغذ بسته بندی نرم و سفید می باشد . به این نکته توجه کنید که برای بسته بندی لامپ ها از روزنامه استفاده نکنید , این کار باعث چسبیدن لکه های جوهری بر روی لامپ شما باقی بگذارد .

لوازم بسته بندی در بسته بندی لامپ

بسته بندی حباب دار و یا پلاستیک های حباب دار در بهترین محافظ در بسته بندی وسایل شکننده و حساس مانند بسته بندی لامپ ها در هنگام جابجایی اثاثیه می باشد .قبل از شروع بسته بندی از یک شرکت اتوبار و حمل بار چندین رول از این بسته های حباب دار و پلاستیکی تهیه کنید .

چسب بسته بندی

در هنگام بسته بندی لامپ های پایه دار و ظریف و یا یک لوستر زیبا مستقیم نوار چسب را بر روی آنها نزنید . پس از اینکه لامپ ها را در ردون کاغذ بسته بندی حباب دار پیچیدید برای محکم شدن لز چسب استفاده کنید . بعلاوه بعد از اینکه لامپ را درون جعبه قرار دادید برای محک شدن و باز نشدن در کارتن از چسب استفاده کنید .

ماژیک و یا برچسب

برچسب گذاری جعبه های اثاثیه بسیار مهم است . زیرا با مشخص بودن اثاثیه درون جعبه ها باربران در هنگام جابجایی به بار های شکنده توجه ویژه ای می کنند .

بسته بندی لامپ در اسباب کشی

قبل از بسته بندی جعبه ها ی مورد نیاز برای بسته بندی لامپ ها را آماده کنید . جعبه ای که برای بسته بندی لامپ استفاده می کنید را با نوار با کیفیت کف آن را محکم کنید . حتی اگر فکر می کنید جعبه دهای بسته بندی شما با نام تجاری جدید است نیز انجام دهید .

راه های بسیار مختلفی با توجه به مدل – نام تجاری و طراحی لامپ های شما برای بسته بندی لوستر وجود دارد . مثلا امکان دارد که برای انجام این کار بعضی از قطعات لوستر را مجبور باشید که باز کنید , یا مجبور باشید که لامپ را به منظور تنظیم آن را فقط بلند کنید . ممکن است که آباژور و چراغ های رومیزی ویا شب خواب ها فریم های فلزی “u” شکل بوده و یا در فریم های پلاستیکی که در خود حباب لامپ را قرار می دهمد باشد .

ازلامپ پایه را جدا کرده و آن را اکنون کنار بگذارید .

نکات بسیار مهم و تاثیر گذار در بسته بندی لامپ

لامپ را به منظور بسته بندی باز کنید .

  • امکان این وجود دارد که لامپ ها بسیار شکننده بوده و شانس خوبی که وجود دارد این است که در جابه جایی آنها زندگی نمی کنند .
  • امکان این وجود دارد که در خرید لامپ صرفه جویی کرده . در صورتی که آنها کاملا قابل استفاده می باشند امکان ندارد آنها را دور بیندازید . برای بسته بندی مجدد لامپ آنها را نگه داشته تا آنها را برای هرگونه جابه جایی اختمالی در اختیار داشته باشید .
  • اگر تعداد ۹ لامپ را در بسته بندی حباب دارد بپیچید و آنها را با دقت کامل در درون یک جعبه ی مخصوص قرار دهید که فقط از موارد شکننده موارد بسیار مهم شامل آنها باشد .

بسته بندی لوستر در اثاث کشی

بسته بندی حباب لامپ در بسته بندی لامپ

برای پوشاندن حباب ها و لبه های آن به صورت چند لایه از کاغذ بسته بندی استفاده کنید , سپس برای محافظت بیشتر از چندین ورقه ی پلاستیک حباب دار استفاده کنید . اگر تعداد حباب ها متعدد بود , امتحان کنید که آنها را می توان در درون یکدیگر قرار دهید تا زمان و فضای بیشتری برای صرفه جویی در اختیار شما قرار بگیرد . فقط کافی است که فضای بین آنها را کاملا پر کنید . تلاش کنید که برای یک جابه جایی اثاثیه ایمن و بدون دردسر , حالت بی حرکتی کامل در داخل جعبه حمل ایجاد کنید . دوباره , با روزنامه های مچاله شده فضای خالی را در داخل جعبه و با استفاده از کاغذ بسته بندی شده ما بین آنها را کاملا پر کنید .

اغلقب لامپ ها دارای وزن های سبک و بسیار ظریفی می باشند . با این حال در آخر مطمئن گردید که در بالای جعبه ی بسته بندی در طول و مدت حمل و نقل , هیچ چیزی قرار نخواهد گرفت .

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده