بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» فریت بار به کانادا ، قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به کانادا

فریت بار به کانادا

فریت بار به کانادا ، قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به کانادا : ارسال بار هوایی به کانادا با هواپیما: کانادا کشوری زیبا و گردشگر پذیر می باشد که هر ساله تعداد زیادی از ایرانی ها برای مسافرت و گردش به این کشور می روند . گاهی نیز برای مهاجرت این کشور را انتخاب می کنند که در این مقاله با شما در باری این کشور بحث می کنیم با ما همراه باشید.

فریت بار به کانادا

موقعیت کشور کانادا از لحاظ جغرافیایی

همانطور که میدانید این کشور در قاره آمریکا قرار دارد وتعداد استان هایی که در این کشور می باشد ۱۰ تا می باشد . کانادا از سه قلمرو تشکیل شده است .

کشور کانادا از لحاظ جغرافیایی اینگونه است که از دو طرف با اقیانوس های اطلس و آرام متصل است و از طرف شمال به  اقیانوس منجمد شمالی وصل است این کشور تنها همسایه ای که دارد از جنوب به ایالت متحده آمریکا متصل است . پایتخت این کشور شهر آواتا می باشد که مساحت آن ۲۷۷۸ کیلومتر مربع می باشد که از نظر وسعیت چهارمین شهر کانادا می باشد . کشور کانادا حدودا دارای ۳۵ میلیون نفر جمعیت می باشد و واحد پول این کشور دلار کانادا است و کشوری بسیار گردشگر پذیر می باشد.

• کانادا یکی از کشورهایی می باشد که بسیار مهاجر پذیر است .

نکات مهم فریت بار به کانادا

در کشور کانادا شهرهای زیبا و بزرگی وجود دارد که باعث شده مهاجرت و مسافرت به این کشور زیاد باشد . مهاجرانی که برای مهاجرت این کشور را انتخاب می کنند و اقدام به اینکار می کنند بعد از انجام امورات اداری و گرفتن ویزا برای وارد شدن به ای کشور باید لوازم شخصی و اثاث منزل خود را به این کشور نیز انتقال دهند که این کار را بهتر است به شرکت هوایی ما بسپارید تا از سالم رسیدن اثاث خود مطمئن باشید .

قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به کانادا

مهاجران کشور کانادا باید توجه داشته باشند که بعد از اینکه بارشان به یکی از شهر های کانادا فریت شد حتما مدارکی مانند لیست بسته بندی و بارنامه را به مهاجر تحویل می دهند که در هنگام دریافت بار از فرودگاه لازم است به همراه داشته باشید . بعد از رسیدن بار به فرودگاه مقصد بار شما باید طی ۴۸ ساعت دریافت گردد اگر در این مدت به دریافت بار اقدام نکنید به ازای حجم و بار و مدت زمانی که کالای شما در فرودگاه انبار می شود هزینه انبارداری از شما گرفته خواهد شد . دئر صورت ممکن بلافاصله بعد از رسیدن بار به مقصد اقدام به دریافت آن کنید .

از دیگر خدمات شرکت بار هوایی ما برای اراسل بار شما به کانادا

  • اسباب و وسایل منزل باید در خانه بصورت استاندارد و منظم بسته بندی شوند خصوصا در مورد ظروف های شکستنی باید بیشتر دقت کرد.
  • بارگیری جهت ارسال بار هوایی
  • رفتن به دنبال کار ها و مراحل گمرکی ارسال بار هوایی به کانادا : در اینجا بعضی از افراد خواهان این هستند که خودشان در همه مراحل انجام تشریفات گمرکی در کنار کارشناسان شرکت بار هوایی ما باشند و افرادی نیز انجام اینکار را کاملا در اختیار کارشناسان ما قرار می دهند. در کل ما سعی می کنیم مشتری کاملا از ما راضی باشد و هرکاری که صلاح می داند انجام دهد.
  • گاهی مواقع که بار زیاد باشد به پالت نیاز می شود در این صورت بار را پالت بندی می کنیم که در اینجا از اسیب دیدگی لوازم خیلی خوب جلوگیری می شود. خدمات بار هوایی ما این وظیفه را نیز بر عهده دارد.
  • در اخرین مرحله اقدام برای گرفتن بار نامه برای ارسال بار به کانادا: شرکت بار هوایی ما در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه بارنامه ارسال بار به کانادا را برای شما تهیه می کند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما  در آسان کارگو تماس حاصل فرمایید .

 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده