بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» روغن صنعتی بیتزر

روغن صنعتی بیتزر

روغن صنعتی بیتزر | BITZER  : شرکت بیتزر BITZER یک کمپانی آلمانی است که شرکت شیمی ماهان به عنوان نماینده ی رسمی و شناخته شده ی این کمپانی در ایران است که ضمان خرید , عرضه ی محصولات , گارانتی های معتبر و .. را به خریداران عرضه می کنند که مهمتر از همه گارانتی معتبر یکی از مزایای خرید این نوع از کمپرسور هاست . دفتر مرکزی این کمپانی در کشور آلمان است که نماینده های زادی در سراسر دنیا دارد و بیش از ۳۴۰۰ کارمند در سرتاسر دنیا دارد . نام این کمپانی از موسس آن شخصی به نام مارتین بیتزر گرفته شده است . این شرکت به مدت تقریبا ۸۰ سال است که به ارائه خدمات خود در زمینه ی محصولات برودتی است . از مهمترین محصولات این کمپانی می توان به روغن صنعتی و یا به عبارتی کمپرسورهای سیستم برودتی اشاره کرد که در انواع دیگر کمپرسورهای هرمتیک اسکرو , هرمتیک سیلندر پیستونی , تسمه ای و .. اشاره کرد .

روغن صنعتی بیتزر BITZER

روغن صنعتی بیتزر BITZER

برای عملکرد بهتر یک سیستم سرمایشی یا گرمایشی روغن کاری از مهمترین عوامل است که باید به آن دقت ویژه ای داشت . روغن کمپرسور بیتزر به عنوان بهترین روانکار شناخته شده است که در مصرف کننده ای ن اطمینان خاطر را ایجاد می کند که قطعات روانکاری مناسب شده اند و می توانند به راحتی بر روی یکدیگر حرکت کنند . و روغن به عنوان لایه محافظ از آن ها حفاظت می کند .

روغن های صنعتی در یک سیستم و دستگاه برودتی مثل یخچال برای روغن کاری و روانکاری کمپرسور و خنک نگه داشتن دستگاه ها همواره مورد استفاده قرار می گیرند . با روغن کاری مناسب و به موقع دستگاه هزینه ی تولید کاهش پیدا کرده و کارکرد و نگهداری تجهیزات نیز افزایش پیدا می کند . شرکت تولید کننده ی روانکار صنعتی بیتزر در طول سالیان طولانی همیشه مشغول به بهینه سازی این نوع از روغن ها بوده است . این نوع از روغن ها مورد استفاده در سیستم های برودتی هستند برای نمونه پمپ های گرمایشی , سرمایشی , تهویه مطبوع و ..

 

 روغن شل

مشخصات محصول روغن صنعتی بیتزر

  • روغن کاری مطلوب که سبب بالا آمدن تحمل اصطکاک می شود
  • فوم شدن کم
  • از پایداری حرارتی برخوردار است یعنی پایداری حرارتی بالاتری به نسبت دیگر روغن ها دارد
  • سازگاری بالا با مبردها
  • مخلوط شدن با روغن های دیگر طبق دستورالعمل های ویژه ی تعیین شده

جهت خرید محصولات کمپانی BITZER به نماینده گی های معتبر مراجعه کنید گه شرکت روانکار شیمی ماهان به عنوان نماینده ی اصلی این شرکت در ایران است که تمامی محصولات تولیدی این شرکت را به سراسر کشور عرضه می کند .

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده