بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ارسال بار به استرالیا از طریق هوایی

همان طور که می دانیم راه های حمل و نقل بار از سه طریق انجام می شود :

  1. ارسال بار به استرالیا از طریق راههای زمینی : به دلیل اینکه کشور استرالیا یک جزیره می باشد از سایر کشورها به آن نمی توان از طریق زمینی عمل ارسال بار را انجام داد .
  2. ارسال بار به استرالیا از طریق دریا : یکی دیگر از روش های ارسال بار به استرالیا استفاده از کشتی های بار بری و همچنین مسافر بری است .
  3. ارسال بار به استرالیا از طریق هوایی : امن ترین راه برای ارسال بار به استرالیا حمل بار هوایی می باشد در زیر به طئر کامل به آن اشاره می کنیم .

فریت بار به استرالیا | ارسال بار به استرالیا از طریق هوایی

ارسال بار هوایی از طریق هواپیما در اصطلاح فریت بار یا حمل بار هوایی گفته می شود در واقع فریت بار به استرالیا از طریق هواپیما یکی از امن ترین و راحترین روشهای ارسال بار به استرالیا می باشد .شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه یکی از برترین شرکت ها در این زمینه می باشد . کارشناس فریت بار و حمل بار هوایی شرکت پادمیرا راه بار ارئه خدمات مشاوره ی رایگان در این زمینه می تواند برای افرادی که قصد فریت بار به استرالیا را دارند بسیار مفید باشد .

فریت بار به استرالیا

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به استرالیا

  • بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  • بارگیری جهت حمل بار هوایی
  • انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دونند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهدهی شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  • پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و خمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  • در نهایت اخذ بارنامه برای فریت بار به استرالیا : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند ایران ایر ، امارات ، ترکیش ایرلاین ، لوفتهانزا و … را برای فریت بار – ارسال بار به استرالیا بر عهده دارد .

توضیحاتی در رابطه با شرایط فریت بار به استرالیا و شهرهای مختلف آن

از بزرگترین شهرهای استرالیا که مسافرین محترم از ایران قصد عزیمت به آنجا را دارند می تواند سیدنی –ملبورن-آدلاید-بریزبین-پرت و…را نام برد .  در رابطه با فریت بار به هر یک از این شهرها با قیمتهای مختلفی انجام می شود که بایستی حتما با مشاورین ما در شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه تماس حاصل نمایید. در واقع هرینه های ارسال بار به شهرهای استرلیا به دلیل فاصله ی زیاد از هم یکی نمی باشد. به جزء هزینه ی فریت بار به ملبورن و سیدنی که تقریبا یکی است .

فریت بار به استرالیا | حساسیت گمرکهای استرالیا به محموله ی آلوده

یکی از مهمترین نکاتی که گمرکات استرالیا در آن بسیار حساسیت نشان می دهند این است که محموله هایی که وارد این کشور می شوند باید عاری از هرگونه آلودگی اعم از حشرات موزی ، میکروب و…باشد.اگر محموله ای با بسته بندی چرمی باشد حتما بایستی سم زدایی شود . البته گمرکات استرالیا برای این کار مکانی به عنوان مکان قرنطینه دارند که هرگونه کالایی را که تشخیص دهند احتمال دارد آلودگی همراه داشته باشد را در آنجا قرنطینه می کنند.

گمرکات استرالیا عمدتا از بسته بندی هایی که با کارتنهای مخصوص فریت بار (نه کارتنهایی مثل کارتن موز و سایر کارتن های متفرقه ) ایرادی نمی گیرند . و معمولا بارهایی که مربوط به لوازم منزل و شخصی شامل ظروف شکستنی ، کتاب ، البسه ، ظروف و لوازم آشپز خانه ، کیف و کفش ، لوازم دکوری و… که دست دوم باشند معاف از مالیات و هزینه ی گمرکی می باشند و فقط هزینه ی جزئی هندلینگ فرودگاهی اخذ می شود . جهت کسب اطلاعات بیشتر به قسمت درباره بسته بندی مراجعه شود و یا با کارشناسان ما در خدمات حمل بار هوایی و فریت بار پادمیرا راه تماس حاصل نمایید.

شرکت فریت بار پادمیرا راه آماده ی خدمت رسانی به مسافران عزیز برای ارسال بار به استرالیا می باشد این شرکت با ارائه خدمات مشاوره در رابطه با فریت بار به استرالیا به صورت رایگان و هم چنین انجام امور اداری مربوط به فریت بار به استرالیا می تواند با بهترین کیفیت خدمات خود را ارائه نماید . برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با ارسال بار به استرالیا می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده