مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» بهترین زمان برای اسباب کشی و باربری

بهترین زمان برای اسباب کشی و باربری

بهترین زمان برای اسباب کشی و باربری : اینکه در موقع باربری و اسباب کشی , قفسه ها – خانه ها – کابینت ها پر وسایل می باشند و در داخل انها پر از لباس ها – اسباب بازی –کتاب ها – وسایل زینتی – و وسایل سرگرمی و دیگر موارد مختلف دیگری می باشد امری است اجتناب ناپذیر که از چالش های اسباب کشی محسوب می گردد .

زیر شیروانی و راه پله و فضای انباری پر از لوازم خانگی قدیمی و جعبه های گردی است که بسیار کم کاربرد دارند و همچنین خاطرات بسیاری در آنها نهفته است پر است . شما همینطور چیزها و اشیاء هایی که در گوشه و زیر تخت پنهان شده و احتمالا در طول سال بیشتر به دنبال آنها گشته اید را پیدا می کنید .

 

هر چقدر زمان بیشتری در یک خانه سکونت داشته باشید , موارد بیشتری در آن خانه انباشته می گردد . حتی امکان دارد که شما به این وسایل توجه نکرده و آنها را بخشی از خانه بدانید .
با تمام اینها زمانی که به باربری اسباب منزل به خانه ی جدید نزدیک تر می شود و شما با توجه و نگاه به چیزها و اثاثیه ی خود دچار نگرانی شده و این اسباب کشی به یک چالش و دغدغه برای شما تبدیل خواهد شد چون بسته بندی اثاثیه و انتقال آنها به خانه ی جدید نیازمند زمان بیشتری است و ه۸مینطور هزینه ی فراوان و تلاشی دو چندان می طلبد .
زمان باربری موقعی است که آماده ی حرکت می باشید . شما انرژی و زمان زیادی را صرف بلند کردن و بسته بندی و جابه جایی بار می کنید . با کاهش وسایل و اثاثیه ی خود باعث کاهش هزینه ی اتوبار و اثاث کشی خود خواهید شد چون در این حالت اثاثیه ی شما وزن کمتری خواهد داشت و برای جابه جایی زمان کمتری صرف خواهد شد . شما علاوه بر این یک زندگی بدون سر و صدا و بی دغدغه ای خواهید داشت تا خود را برای زندگی جدید آماده کنید .
با اعلام و تعیین زمان باربری وسایل و اثاث کشی در خانه این کار را می توانید انجام دهید .

اعلام زمان باربری برای شروع اثاث کشی

باربری تهران : زمانی که شما برای بسته بندی آماده و شروع به بسته بندی و سازماندهی وسایل و اثاث خود می شوید آنها را فقط در جعبه های حمل بار قرار ندهید و به این کار بسنده نکنید . آنها را مورد بررسی قرار داده و آنها را از هروجهی مورد ارزشیابی قرار دهید و ارزش انها را تعیین کنید .
در مورد سرنوشت وسایل خود و تصمیم گیری در مورد آنها چندین عامل مهم وجود دارد که در زیر به تک تک آنها اشاره خواهیم داشت .

شیوه زندگی جدید شما

  • آیا شما در محیط جدید به این وسیله نیاز خواهید داشت ؟
  • آیا قادر به استفاده از آن خواهید بود ؟
  • ابزار باغبانی شما در صورتی که آماده ی جابه جایی به آپارتمان جدیدی می باشید امکان دارد که مفید واقع شوند ؟

اندازه و سبک خانه ی جدید شما

  • برای این مورد فضای کافی در خانه ی جدید وجود دارد ؟
  • آیا دکور داخلی خانه ی جدید مطابق و باب میل ما می باشد ؟
  • امکان دارد که وسیله ی برای اتاق نشیمن و یا اتاق خواب شما انتظاری که برای ظاهر شیک و مدرنی برای اتاق داشته اید برآورده نکرده باشد .

نیازهای علمی شما

  • آیا شما از این وسایل اغلب استفاده خواهید کرد ؟
  • آیا به صورت ندرت یا به صورت روزانه از آن استفاده خواهید کرد ؟
  • آیا شما نیازمند این وسیله می باشید ؟
  • امکان دارد این وسیله خوب و مناسب باشد .
  • اگر در خانه هرگز از آن استفاده نکرده اید , آن را با چه هدفی به همراه خود می آورید ؟

بررسی وضعیت وسیله

  • آیا به خوبی از آن محافظت شده است ؟
  • آیا از دوام و کارایی مناسب و خوبی برخوردار می باشد ؟
  • ارزش معنوی وسیله ؟
  • آیا این وسیله جزء میراث خانوادگی محسوب می گردد ؟
  • آیا تداعی کننده ی خاطره ی شخص خاصی برای شما می باشد ؟
  • آیا این وسیله مورد علاقه ی دیگر اعضای خانه و یا شما می باشد ؟

, باربری تجریش

مواردی هم وجود دارد که با آنکه خاطرات زیادی را در خود جای داده است , آما بدون توجه به این مساله نیازی به ارزش گذاری همه خاطرات خود نمی بینید . یا خاطرات وسیله ای را با از بین بردن آن قصد دارید که فراموش کنید .

هزینه ی انتقال وسیله ( هزینه باربری )

  • آیا قادر به پرداخت هزینه ی جابه جایی آن می باشید ؟
  • آیا برای جابه جایی هزینه ی زیادی را متقبل خواهید کرد ؟

شما با پاسخ به سوالات فوق خواهید فهمید که چه چیزهایی در خانه ی جدید شما در زمان باربری ارزش دارد . و چه چیزهایی را قبل از زمان باربری و اثاث کشی از بین خواهید برد .

بررسی اسناد قدیمی پیش از زمان باربری

  • ضمانت نامه هایی که فاقد اعتبار می باشند .
  • اسناد پرداخت – بیانیه های بانکی و اسناد مالیاتی که بیش از هفت سال است که صادر شده اند .

بهتر است که قبل از زمان باربری و جابه جایی مدارک مورد نیاز , آنها ( ضمانت نامه های فاقد اعتبار – بیانیه های بانکی و غیره ….) را از بین ببرید . ( سندی که به منظور حفاظت از هویت شما دارای اطلاعات شخص می باشد ) را از بین ببرید .

شروع آسان برای زمان باربری با آسمان بار تهران

در زمان باربری و برای آخرین بار وسایلی که ضروری می باشد همچون وسایل آشپزخانه , و وسایلی که از ارزش مادی و کاربری برخوردار نمی باشند را مورد بررسی قرار دهید .

در یک زمان همه ی کارها را انجام ندهید .

کل اتاق خود را سعی نکنید که در یک روز جمع آوری کنید , قبل از زمان باربری شما بدین منظور فرصت دارید . این کار از نظر فیزیکی و عاطفی ممکن است که شمت را دچار مشکل کند . اگر ششما تمایل داشته باشید که در یک زمان بیش از حد تمامی کارها را به پایان برسانید , این کار شما را دچار مشکل و تردید خواهد کرد . صرف بیش از ۴-۲ ساعت در یک روز بر روی یک کار و تعیین بر روی اهداف کوچک و روشن مناسب نمی باشد .

پیوسته و متمرکز کار کنید

اگر یقین دارید که فقط به چند ساعت کار برای جمع کردن اتاق خود نیاز دارید , شما باید هر روز بر روی این کار وقت بگذارید , هرگز آن را به وقت دیگری موکول نکرده و سعی به بهانه تراشی در مورد این کار نباشید . در این مورددحواسئپرتی نکنید . هرچه زود تر این کار تا قبل از زمان باربری به اتمام برسد مناسب است .

دریافت کمک برای آمادگی در زمان باربری

به منظور کمک به مرتب کردن وسایل و برای باهم بودن بیشتر از دوستان خود قبل از زمان باربری دعوت کرده و از آنها اعلام نیاز کمک کنید ( در این فرصت بعضی از وسایل که شما به آنها نیاز نداشته و آنها دوست دارند را به آنها بدهید ) بچه ها در این موارد می توانند سرگرم شده و از وسایل قدیمی و خاطره انگیز شما دیدن کنند . در خانه هر چه را که دارید در زمان باربری استفاده کنید تا در زمان باربری برای جابه جایی آنها مجبور به پرداخت هزینه ی اضافی نباشید .

مواردی را که نیازمن آنها نمی باشید بلافاصله دور بیاندازید .

چیزهایی را که در زمان باربری تمایل ندارید آنها را با خود به خانه ی جدید ببرید را کنار گذاشته و برای اهدای این اقلام به مراکز خیریه یک وانت در نظر بگیرید . توصیه می شود که از وب سایت های معتبر به منظور فروش آنها استفاده کنید و پیش از زمان باربری وسایل بازیافتی را به دور بیاندازید .

ارزیابی ارزش واقعی اموال خود

هر دو نوع وسایل کاربردی و ارزش معنوی در زمان باربری باید مورد بررسی قرار بگیرد . هدف از این کار این است که از چیزی که واقعا به آن نیاز ندارید خلاص شوید . در این صورت حمل و نقل اسباب کشی شما آسان تر شده و مشکلی از این بابت نخواهید داشت و بدون هیچ زحمتی , زندگی جدی شما شادتر از گذشته خواهد بود .

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده